Բարև Ձեզ: Ես Արթուր Սիմոնյանն եմ, ունեմ ուսումնական կենտրոն և դասավանդում եմ 3ds Max ծրագիրը: Ներկայացնում եմ Ձեզ իմ հեղինակային դասը:
Այսօրվա դասը շատ պրիմիտիվ է, բայց շատ կարևոր: Այն կհետաքրքրի նրանց, ոնքեր գիտեն CorelDRAW և 3ds Max ծրագրերը:
CorelDRAW ծրագրով պատրաստած օբյեկտը 3ds Max-ում որպես գծային օբյեկտ (spline) օգտագործելու համար CorelDRAW-ում նրան
պահպանում ենք AI ֆորմատով:
Դրա համար տալիս ենք File--Save As հրամանը:
Բացված պատուհանում Save as type ցանկից ընտրում ենք AI-Adobe Illustrator:
Սեղմելով Save կոճակը, նորից բացվում է պատուհան, որի Compatibility ցանկից ընտրում ենք Adobe Illustrator 8.0 կամ դրանից ներքև գտնվող որևէ տարբերակ:
Այն 3ds Max-ով օգտագործելու համար տալիս ենք File--Import հրամանը:
Բացված պատուհանում ընտրելով AI ֆորմատի մեր ստեղծած ֆայլը, անցնենք նկարում ցույց տված երկու փուլերը՝ դնելով համապատասխան կետերը:
Արդյունքում այն կտեղադրվի որպես գծային մեկ օբյեկտ:
Ինչպես տեսնում ենք օբյեկտի կորությունները հարթ չեն, այսինքն կոտրտված են:
Գծային օբյեկտին հարթեցնելու համար օգտվում ենք Interpolation հատկությունից, ավելացնելով Steps արժեքը: Այդ արժեքը չարաշահել պետք չէ, քանի որ այն ծանրեցնում է
օբյեկտին:
Օբյեկտին մակերես և բարձրություն տալու համար կիրառում ենք Extrude մոդիֆիկատորը:
Ահա և վերջ: