Միացրեք եռաչափ զգայնության ռեժիմը՝ 3D Snap և դրեք ցանցի հանդեպ զգայնության դրոշակը՝ Grid Points: TOP դիտման պատուհանում կառուցեք BOX:
Այժմ վերփոխում ենք մեր Box-ին խմբագրման Poly ռեժիմ: Դրա համար կատարեք աջ քլիք նրա վրա և ընտրել Convert to-- Convert to Editable Poly:
Միացրեք անկյունների քայլերով պտտման ռեժիմը կամ սեղմեք A ստեղնը:
Ընտրեք խմբագրման Edge մակարդակը և սեղմեք Slice Plane կոճակը Edit Geometry ցանկից: Հետո Left պատուհանում պտտեք գիզմոն 90 աստիճան և տեղափոխեք այն -30 X առանցքով: Վերջում ցեղմեք Slice կոճակը:
Անջատել զգայնության ռեժիմները սեղմելով A և S: Եզրագծերը տեսնելու համար սեղմեք F4:
Մտեք Polygon մակարդակ, ընտրեք հենց նոր ստացված նեղ և երկար ուղղանկյուն կտորը: Սեղմեք Extrude կոճակի փոքր ուղղանկյան վրա և դրեք արժեքը 75:
Չհանելով ակտիվությունը տեղափոխվեք Left պատուհան և Move գործիքով տեղափոխեք փոքր ինչ աջ:
Նորից սեղմեք Extrude կոճակի փոքր ուղղանկյան վրա, դրեք արժեքը 5 և երեք անգամ սեղմեք Apply և OK:
Սեղմեք Window/Crossing Selection կոճակը կամ տվեք Edit-Selection Region-Window հրամանը: Մտեք Edge մակարդակ և նշեք երեք կենտրոնական եզրերը: Դրանց տեղափոխեք դեպի աջ:
Պասիվացրեք Window/Crossing Selection ռեժիմը կամ տվեք Edit-Selection Region-Crossing հրամանը: CTRL ստեղնը սեղմած նշեք ներքին փոքր չորս եզրերը և վերացրեք դրանց սեղմելով Remove կոճակը:
Սեղմելով Remove ջնջեք նաև կենտրոնի մեծ եզրը:
Մտեք Polygon մակարդակ և ընտրեք ջնջման արդյունքում ստացված մեծ կտորը և կիրառեք Extrude 5 արժեքով
Left պատուհանում մաքրեք ստացված եզրերը Remove կոճակով:
Այժմ մտեք Vertex մակարդակ և մաքրեք երկու անպետք գագաթներին սեղմելով Remove կոճակը:
Իսկ այժմ սկսենք էկրանի կառուցումը:
Մտեք Polygon մակարդակ, մշեք նոր ստացված և առաջ եկած կտորը: Սեղմեք Bevel կոճոկի փոքր ուղղանկյան վրա և Height դաշտում դրեք 5, իսկ Outline Amount դաշտում՝ 60:
Ստացվում է մեծ կտոր: Անցնելով Left պատուհան տեղափոխեք այդ կտորը մի փոքր աջ X առանցքով
Էկրանը հաստացնելու համար սեղմեք Extrude 10 արժեքով: Չհանելով ակտիվությունը սեղմեք Inset կոճակի փոքր ուղղանկյունը և դրեք 10:
Չհանելով ակտիվությունը սեղմեք Bevel կոճակի փոքր ուղղանկյունը և երկու դաշտերում էլ դրեք -5:
ՎԵՐՋ: