Բարև Ձեզ:
Ես Արթուր Սիմոնյանն եմ, ունեմ ուսումնական կենտրոն և դասավանդում եմ 3ds Max ծրագիրը: Ներկայացնում եմ Ձեզ իմ հեղինակային հերթական դասը:
Այս դասին մենք միասին կփորձենք պատրաստել բաժակ Editable Mesh խմբագրման մակարդակով: Նմանատիպ դասեր համացանցում կարելի է հանդիպել: Իհարկե, այն ավելի հեշտ կլինի ստեղծել Editable Poly խմբագրման ռեժիմով, բայց այսօր կանենք դա Editable Mesh-ով, որպեսզի հաջորդ դասերից մեկում նույն բաժակը պատրաստենք Editable Poly-ով և կատարենք համեմատություններ:
Կառուցեք գլան հետևյալ պարամետրերով՝ Radius 60, Heigh 13, Height Segm 1, Cap Segm 2, Sides 18: Որպեսզի եզրագծերը երևան, սեղմեք F4 ստեղնը:
Վերափոխենք (ջարդենք) օբյեկտը Mesh
տեսակի: Դրա համար կատարեք աջ քլիք նրա վրա և ընտրեք
Convert To --Convert
To Editable Mesh:
Մտնելով խմբագրման Vertex մակարդակը, նշեք ներքին շրջան կազմող հիմնակետերը և
Select and Non-uniform Scale գործիքով (կամ սեղմեք R ստեղնը) տեղափոխեք դեպի դուրս:
Տեղափոխվենք Polygon մակարդակ և նշենք կտորներն այնպես, ինչպես նկարում է:
Նշվածներին դեպի վեր աճ տալու համար սեղմեք Extrude կոճակը 100 միավորով:
Կրկնեք Extrude հրամանը արդեն 10 միավորով:
Բաժակի բռնակը ստեղծելու համար պետք է կատարել կտրումներ: Դրա համար տեղափոխվեք Polygon մակարդակ և ընտրելով Cut կոճակը կատարեք չորս կտրում, ինչպես նկարում է:
Նշեք նոր ստեղծված փոքր կտորներից վերևինը, սեխմեք Extrude կոճակը և աճեցրեք մոտավորապես ինչպես նկարում է:
Պտտեք այն Front դիտման պատուհանում, հարկ եղած դեպքում մտեք Vertex մակարդակ և դիրքավորեք գագաթները: Կրկնեք այս քայլերն այնքան, որ ստացվի նկարի նման:
Ջնջեք երկրորդ կտորը:
Միացնելով 3D Snap զգայնության ռեժիմը (կամ սեղմեք S ստեղնը) և դնելով Vertex դրոշակը, մկնիկով քաշեք բռնակի վերջին չորս գագաթները մեր ջնջած կտորի գագաթների վրա:
Այժմ պետք է բռնակի այս չորս գագաթները միացնել մեր ջնջած կտորի չորս գագաթների հետ: Դրա համար նշեք երկու գագաթները ինչպես նկարում է և գալով ց բաժին սեղմեք Selected կոճակը: Նույնը կատարեք մնացած գագաթների հետ:
Բաժակին կիրառեք MeshSmooth հարթեցնող մոդիֆիկատորը: Ինչպես տեսնում եք կա ՊՐՈԲԼԵՄ:
Դրա համար պետք է տեղփոխվել Polygon մակարդակ, նշել բռնակի վերջին կտորը և ջնջել: Ջնջելուց հետո նորից կատարեք գագաթների միացումը վերը նշված եղանակով, քանի որ դրանք չէին միացել իրար, որովհետև բռնակի վերջին կտորը չէր ջնջվել: Սրանից կարելի է եզրակացնել, որ մակերեսը մեկ այլ մակերեսին կմիանա միայն բաց գագաթներով:
Ինչպես տեսնում եք կա փոքր պրոբլեմ:
Կատարեք կտրումներ ինչպես նկարում է ցուցադրվում: Դրանով տալիս ենք ամրություն:
MeshSmooth մոդիֆիկատորի Iterations-ը դնել 3:
Ահա և ՎԵՐՋ: